سربازی

sarbazzz

سربازی

sarbazzz

چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد؟

کارت معافیت ,انواع معافیت سربازی,معافیت خدمت سربازی 99, در این اطلاعیه در خصوص روند صدور کارت‌های مذکور آمده است: اطلاعات کارکنان وظیفه منقضی خدمت توسط یگان خدمتی، در سامانه مشترک نیروهای مسلح ثبت و سازمان وظیفه عمومی پس از بررسی اطلاعات و تایید آن، کارت هوشمند پایان خدمت را صادر می‌کند.لازم به ذکر است با ورود اطلاعات مربوط به کارت‌های پایان خدمت یا معافیت از سربازی در سامانه وظیفه عمومی، ظرف مدت یک هفته کارت هوشمند صادر می‌شود.

گفتنی است همزمان با صدور کارت هوشمند، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی مبنی بر آماده شدن کارت، برای متقاضی ارسال می‌شود، چنانچه حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از دریافت پیامک، کارت مورد اشاره برای شما ارسال نشد ابتدا برای پیگیری به ادارات پست مراجعه و در صورت نبودن کارت در آن مراکز، می‌بایست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+ ۱۰)، درخواست ارسال مجدد آن را ثبت کنید.مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود دست پیدا نمایید ....

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,

 

 



چگونه نحوه صدور کارت معافیت را پیگیری کنیم؟

چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد:از زمان تایید شورای پزشکی و یا پایان خدمت و ارسال مدارک به سازمان وظیفه عمومی 40 روز بعد کارت برای متقاضی صادر می شود. اگرپس از گذشت این زمان کارت به دست متقاضی نرسید، وی باید برای پیگیری به سازمان وظیفه عمومی مراجعه کند. 


 

انواع معافیت سربازی شامل چه کسانی میشود؟

چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد:انواع معافیت سربازی موضوع این مقاله است که میخواهیم به طور کامل به آن بپردازیم. علاوه بر این در بخش های بعدی به انواع معافیت کفالت، انواع معافیت پزشکی و انواع معافیت ایثارگری اشاره میکنیم.چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد:فرد مشمول همین که به سن مشمولیت میرسد باید خود را برای سربازی معرفی کند و هرچه زودتر اقدام به گرفتن دفترچه اعزام به خدمت کند. تا وارد غیبت نشود زیرا در این صورت نه میتواند معاف شود و نه میتواند از امریه سربازی استفاده کند.

انواع معافیت های سربازی و شناخت راه های معافیت، یکی از مسائل مهم و اساسی در سرنوشت و زندگی پسرهای این مرز و بوم است . چرا که عموما می شنویم که این دو سال بخش مهمی از زمان چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد: طلایی زندگی را می گیرد و در حقیقتدو سال از زندگی تلف می شود. هرچند که به قول معروف می گویند سربازی پسر را مرد می کند اما خب چه می شود کرد وقتی خیلی ها ترجیح می دهند اینگونه بزرگ نشوند و می خواهند از هر طریقی که می شود به معافیت دست بیابند و به مراد دل برسند .چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد


 

انواع معافیت های سربازی شامل چه مواردی است؟

خدمت سربازی برای همه جوانان مقدس است و باید خود را برای چنین خدمتی آماده کنند. چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد:اما آنها بیشتر به دنبال راه هایی هستند که بتوانند انواع کارت معافیت سربازی بگیرند و از دو سال خدمت کردن در پادگان رها شوند. معافیت های سربازی هم مراحل و یکسری شرایط و ضوابطی دارد که مشمول باید از آنها اطلاع یابد. ما به شما مشاوره نظام وظیفه این مرکز را برای داشتن اطلاعات دقیق در این باره معرفی میکنیم. چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد:انواع معافیت های سربازی به شرح ذیل است:

 

 

انواع معافیت های خدمت سربازی 

معافیت ایثارگری برای افراد متقاضی واجد شرایط 
معافیت موارد خاص برای افراد متقاضی واجد شرایط
معافیت پزشکی برای افراد متقاضی واجد شرایط
معافیت تحصیلی برای افراد متقاضی واجد شرایط
معافیت پروژه کسری خدمت برای افراد متقاضی واجد شرایط
معافیت تعهد به خدمت برای افراد متقاضی واجد شرایط
معافیت مشمولان مددجو با حمایت کمیته امداد
معافیت کفالت برای افراد متقاضی واجد شرایط
معافیت بخشودگی سنی
متاهل بودن
معافیت بنیاد ملی نخبگان




شرایط گرفتن معافیت سربازی چگونه است؟

چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد:دریافت انواع معافیت خدمت سربازی برای انواع معافیت ها یکسان نیست. انواع معافیت ها را در بالا ذکر کردیم حالا میخواهیم شما را با دریافت هر یک از آنها آشنا کنیم. برای دریافت انواع معافیت خدمت سربازی باید فرد مشمول ۲ الی ۳ ماه قبل از اعزام به خدمت سربازی اقدام کنند. شما را در بخش بعدی با مراحل دریافت معافیت های خدمت سربازی آشنا میکنیم.چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد: پس با ما همراه باشید تا از مراحل دریافت هر یک آشنا شوید.

 

 

 

مراحل دریافت انواع معافیت خدمت سربازی چگونه است؟

چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد:مراحل دریافت انواع معافیت خدمت سربازی در این بخش برای شما مشمول عزیز به طور کامل بررسی خواهد شد. در زیر به مراحل دریافت انواع معافیت خدمت سربازی توجه کنید:

 

 

 

مراحل دریافت معافیت پزشکی

فرد مشمول ابتدا به پلیس +۱۰ برای دریافت دفترچه خدمت سربازی مراجعه میکند. سپس توسط پزشک مورد معاینه اولیه قرار میگیرد، پس از آن به بیمارستان برای معاینات دقیق رجوع میکند. سپس با ارائه مدارک لازم و شرایط مورد نظر به کاربر پلیس +۱۰ ثبت نام میکند. چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد:بعدا در شورای پزشکی برای مشمول کمیسیون برگزار میکنند تا ببینند معافیت پزشکی به فرد مشمول تعلق میگیرد یا خیر؟

 

 

 

مراحل دریافت معافیت ایثارگری

چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد:فرد مشمول با داشتن شرایط معافیت ایثارگری میتواند اقدام به دریافت آن کند. به این صورت که از بنیاد شهید برگه ای را که نشان میدهد فرد جانباز است ویا دارای چه درصدی از جانبازی است تهیه کرده، سپس به همراه دیگر مدارک لازم از جمله همراه داشتن عکس به کاربر پلیس +۱۰ تحویل میدهد تا دیگر مراحل ثبت نام را آغاز کند.

 

 

مراحل دریافت معافیت موارد خاص

چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد:این معافیت همانطور که از اسمش معلوم است برای افراد خاص میباشد به عنوان مثال کسانی که در خانواده یک عضو معلول دارند. متقاضی با داشتن شرایط و به همراه داشتن مدارک به پلیس +۱۰ مراجعه کرده و با ارائه مدارک مربوطه ثبت نام میکند. پس از بررسی های لازم توسط کارشناسان نظام وظیفه کارت معافیت متقاضی به نشانی وی ارسال میشود.

 

 

مراحل دریافت معافیت تحصیلی

این نوع معافیت نیز انواع گوناگونی دارد. برای دریافت این معافیت فرد مشمول وقتی به سن ۱۹ سالگی میرسد به دفتر پلیس +۱۰ مراجعه میکند. پس از دریافت معافیت تحصیلی به مرکز آموزشی محل تحصیلی خود مدرک مربوط به معافیت تحصیلی را ارائه میدهد.

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

منبع:چقدر طول میکشه کارت معافیت بیاد؟


کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99-

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد